CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

tchvatal@ezop.cz tchvatal
Středa Březen 17 14:26:35 CET 2004

>   Zdravim,
> neverim ze nepoznali mp3 na 128kbitech, zalezi na hudbe a jeste vic
> na encoderu, ale obecne teda aspon ja to poznam. Pokud se to
> zkomprimuje Xingem tak to musi poznat snad kazdej - je to ten
> nejhorsi komprimator na mp3 co sem zatim mel. Ted pouzivam LAME a je
> Jiri Drozd

Presne tak, zkousel jsem par kodeku do MP3 a jsou v nich velke rozdily.
Hodne taky zalezi, jestli to zakodujete Joint stereo nebo ciste Stereo.
Myslim ze u joint to vyuziva dany bitrate na oba kanaly, kdezto
u stereo je dany bitrate pro kazdy kanal zvlast.
Nyni jsem na MP3 "zanevrel" a pouzivam uz vyhradne OGG s bitrate 128k/s.
To jsem opravdu nerozeznal od WAVu ani jednou. Velikost souboru
je skoro na byte stejna jako MP3.

s p??n?m hezk?ho dne
Tom?? Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.