monitor

Straka Jan info
Středa Březen 17 14:26:35 CET 2004

Kde jste hledal?

vynatky z PCWORLD:

PC VIEW PV-1512
Monitor ur?en? sp??e pro nen?ro?n? u?ivatele, s p??znivou cenou.
Dal?? z novinek pat?? sice k cenov? nejm?n? n?ro?n?m produkt?m v kategorii,
ale z?rove? je i d?ky sv?m frekven?n?m parametr?m, 64 kHz v horizont?ln?m
sm?ru, zam??ena na m?n? n?ro?n? u?ivatele. P?esto si monitor zachov?v?
schopnost pracovat s ergonomickou frekvenc? 75 Hz i p?i rozli?en? 1 024 x
768 bod?. Obrazovkov? menu a skupina tla??tek d?vaj? v tomto p??pad? mo?nost
regulovat pouze b??n? geometrick? veli?iny obrazu. Uv?d?n? parametry
dopl?uje certifikace v?robku pouze dle standardu MPR-II a rovn?? tak jen
dvoulet? z?ru?n? doba.

a primo recenze:
http://svethardware.cz/sh/sh1.nsf/0/A88C6C47D05CF5ECC12567A400423874

Straka Jan