Ruseni a odstupy na PCB, help ?

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 14:26:34 CET 2004

Zdravim vsechny zde pritomne odborniky. Mam dva dotazy. Jedno zarizeni,ktere
zrovna
mastim vyuziva PIC 16f784 a bude pracovat v dosti rusnem prumyslovem
prostredi.
Mam strach, aby nenastaly nejake problemy jako samovolne resety a tak. Proto
potrebuji doresit napajeci cast. Zatim mam pouzite  varistory na 220v strane
a kondy
M1 u stabilizatoru. Obavam se vsak, ze to asi bude malo. Nemate nekdo
zkosenosti
s touto problematikou ???

A 2 otazka se tyka odstupu car na PCB. Pry to ma jit do zkusebny a ja nevim
kde najit
normu nebo neco podobneho ohledne vzdalenosti. Nechci, aby me vyrazili.

Dekuji za  pripadne reakce

tomas