MD recorder

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:22 CET 2004

Jo, vystup na sluchatka mam zaroven jako LINE, ale je to jenom analog.
Andel

taky mam jenom OPTO vstup ale mam i krome vystupu na
sluchatka i vystup LINE tak to by slo tahat prez nej, ten ty nemas ?

martin

ing. Martin Novotn?