publikace o chemii v elektronice ...

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:22 CET 2004

Take jako elektrikar obcas zapasim s chemickymi problemy. Po tom kdy jsem
objevil, ze predlohy na plosne spoje se daji tisknout inkoustovou tiskarnou
na zelatinovou emulzi filmu a potom co mi dosly nepouzite filmy ktere
stacilo bez vyvolani vymachat v ustalovaci, jsem dlouho shanel slozeni
beliciho roztoku, nebo kde ho koupit. Ve znackove prodejne Foma mi rekli, ze
belici roztok se nedodava a soupravy na vyvolani inverznich filmu (tam se
pouziva) taky ne. Ale dali mi letacek se slozenim, ale zase nevim, kde
sehnat K2Cr2O7. Nakonec jsem nasel navod, ze na vybeleni staci modra skalice
smichana s obycejnou soli, ale neznal jsem davkovani. Tak jsem to nejak
namichal a ono to fungovalo. Uz mam o tom povidani na me strance
www.mirnet.cz/vaelektronik v bastlirskem koutku.
Andel