Problemy s Internetovym pripojenim

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:22 CET 2004

Ja mam zase problemy se sitovou kartou, taky obcas zamrza a to tak, ze nejde
ani ctrl alt del. Jenze je to technologie plug and play, kde se nic
nenastavuje. Da se takovemu zarizeni nejakym zpusobem vnutit jine IRQ nebo
DMA?
Andel

----- Original Message -----
From: hwnewskonference <hwnewskonference@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, January 08, 2002 10:22 PM
Subject: Re: Problemy s Internetovym pripojenim

Zkusil bych jeste zkontrolovat konflikty v IRQ, nebot i PCI modem si
virtualni COM - asi 4 vytvori - a obecne cislo IRQ...
....potom bych zkusil laborovat s cislem PCI slotu v nemz je modem ...
take bych zkusil nejaky AT prikaz, ev se obratit na dealera pro nejake
sofistiokavejsi AT prikazy daneho modemu, pokud je skladat neumite sam ...
a nemuze byt problem v desce ?
nektere starsi chipsety (MVP3 - typicka zrudicka :))) ), maji s podporou
novych faxmodemu problemy ...
Jinak je to spis na nahodnou radu nekoho kdo se dobre vyzna a nejaky ten
modem jiz instaloval, coz ja vzhledem k veku a zamereni (bohudik :))) )
nejsem ...
neni to totiz obcas legrace

Preji hezky vecer, Simon Cihelnik