Re: RE: Využití PC ATX zdroje pro napájení zařízení

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:21 CET 2004

On ten zdroj jde asi preregulovat nahoru o hodne. Kamaradovi meho syna se
stalo, ze se mu zakourilo z pocitace, zdroj se zblaznil. Odesla mu zakladni
deska, disk (ani se neroztoci) a snad i disketova mechanika. Prezil to ale
procesor protoze ma svuj stabilizator. Kdyz ten zdroj umi pracovat od vst.
napeti 90V, pri 230V se umi poradne zlobit. Abych tam radeji nacpal
transily.
Andel