Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:21 CET 2004

Plne davam za pravdu, presto ze nemohu tvrdit, ze cecko umim. Kdyz jsem
prechazel z procesoru 8048 na 8051, podle teto knihy a s pomoci kamaradu
jsem za 14 dni vytvoril prvni program (stopky). V .lst souboru jsem si
kontroloval, co se jak preklada a co bych napsal v asm jinak. Nikdy jsem se
nenaucil cele cecko, ale naucil jsem se, co pouzivat mohu, co si mam radeji
napsat v asm a co je pro mne v cecku z hlediska moznosti jednocipu
nedostupne. Kdyz vidim zdrojak v C++ se spoustou volani knihovnich funkci,
take nevim o cem je rec. Ale nevadi mi to, cecko pouzivam jen jako nastroj k
tomu, abych mel programy prehlednejsi (proti asm daleko jednodussi psani
programu).
Andel