SPDIF

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:21 CET 2004

asi ten optoclen nestiha. PC910 je snad rychlejsi. Taky to chce spravny
proud (snad 4 mA) aby nabeh a dobeh byl stejne rychly.
Andel

>Ja jsem neco nasel, ale mam to na pocitaci v praci a ted sedim doma.
Podivam
>se. Ale myslim, ze pres 20 KHz to nepude. To by musel byt rachlejsi
>optoclen, treba PC900V nebo PC910.
>?ndel

Zkousel jsem prave PC900V, ale proste z toho lezou nejaka divna data. Ono je
to temer smysluplne, ale obcas vypadne nejaka 1 a obcas se nekde omylem
vyskytne. Sampluju to 16Mhz a merim podle hodin SPDIF dobu mezi hranama,
kterou rozdeluju ja t, nebo 2t, ale proste mi vadi, ze z toho neleze cistej
signal. Nekde jsem nasel konvertor z coaxu na TTL pomoci 74HCU04, ale to
nechodilo. Nevi tu nekdo, co je to HCU ?

            Michal