DCF modul nefunguje jak ma - co s tim.

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:21 CET 2004

  Je to zcela logicke. Prijimac s 1 krystalem ma sice sirku pasma 15 Hz, ale krystal prenese pres nepresne zkompenzovanou paralelni kapacitu veskery bordel s urovni -25 az -30 dB. Dvoukrystalovy prijimac je uz na vzdalenou selektivitu dobry. Dalsi problem je v monitoru. Snimkovy kmitocet napr. 100 Hz ma kazdych 100 Hz jednu spektralni caru. Jestli se nektera priblizi vic nez na 10 Hz k prijimanemu kmitoctu, bere ji prijimac s plnou citlivosti. Pokud se tam trefi harmonicka radkoveho kmitoctu, ma jeste vetsi silu. Proti tomu nepomuze sebelepsi prijimac. Je potreba ho odstehovat dost daleko.I kdyz ja mam prijimac 1,5 m od monitoru a chodi mi taky :))

  Andel

  Netrapte se s tim,kdysi jsem instaloval nejaky profi DCF do Novell serveru a muselo to byt vic nez 6 metru od pocitace jinak to nefungovalo.Ona ta frekvence je dost nizko a v te oblasti rusi skoro vsechno i detska hracka s motorkem.
  Radim
    ----- Original Message -----
    From: Jakub Ladman
    To: hw-news@list.gin.cz
    Sent: Saturday, January 26, 2002 2:01 PM
    Subject: Re: DCF modul nefunguje jak ma - co s tim.

    Uz to funguje, bylo nutne modul umistit 4m od pocitace. Vubec se mi to nelibi, ale co nadelam. Ani nevim, jestli muj pocitac, nebo monitor tak strasne vyzaruji, nebo jestli ma modul tak spatnou selektivitu. Takhle daleko to chodi ale dobre, uspesnost dle meho nazoru velmi dobra - cca. 65%
    Jakub Ladman