Tisk predloh DPS na folii na inkoustovce

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:20 CET 2004

Ta folie byla od HP, nebo od jineho vyrobce? Ja jsem si koupil folii
Dataline, 1 A4 za cca 15 Kc a stoji za ... Matna strana je tak hruba, ze
cerne plochy jsou derave. Na www.mirnet.cz/vaelektronik v bastlirskem koutku
mam popis, jak tisknout na film. Je to nesrovnatelne lepsi, cerne plochy
jsou opravdu cerne.
Andel