DCF77 k PC

Vaclav Kadoun wendy

> From: "Luk??" <hradlo@atlas.cz>
> Subject: DCF77 k PC

http://www.omnipress.cz/

...Produkty ...Ovladace casu DCF77

Pripojuje se to na seriovy port pocitace, vyzkouseno a funguje... jen je
nekdy treba prodlouzit kabel, aby bylo cidlo dal od PC kvuli ruseni. V
mistnosti s 5 servery to fungovalo jen na vysoke skrini skoro u stropu :-)

S pozdravem
Vaclav Kadoun