Re(2x): publikace o chemii v elektronice ...

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:11 CET 2004

Nevim jak nejake chemikalie bez "jedoveho osvedceni" koupite. Nepomuzou vam
ani penize jelikoz musite mit i praxi v oboru k jeho ziskani!!!

Pokud si pujdete koupit napr. metylalkohol tak prvni co bude "ukazte mi
papir" a muzete s nimi diskutovat jak chcete. Takze z meho hlediska OPRAVDU
NENI na trhu.
A chemikalii zarazenych mezi jedy bude rada.
Pokud se obratite na nekoho kdo jej ma a udelate nejakej pruser ma to na
triku i ten dotycny nebozak co se vam snazil pomoci a neco vam na sebe
koupil.

Otazka je take rentability, kdy nekdy kvuli gramovym mnozstvim musite
objednat velka baleni. Kdyz se vam sejde v jednom navodu techto chemikalii
vic mate razem doma treba i nekolik kg ruznejch fujtajblu a otazkou je co s
nimi dal.

A vzhledem k tomu, ze v soucasnosti nekoupite krome specializovanych kramu
(a moc jich nebude) nikde nic v miste kde bydlite musite pocitat ze budete
vse objednavat na dobirku.

RadekCX