56k Modem na lince Telecomu.

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

> I ke me se dostaly neoficialni zpravy o skladech plnych ISDN hardwaru,
ktery Telecom potrebuje prodat...

> J. Hanzal

to Ing. Ladislav Krucinsky: <flame>To ze neco je 18 let stare, nemusi nutne
znamenat zastarale. To, co nabizi technologie ISDN, by se nam vsem asi
hodilo, jen ta cena za koncova zarizeni je dost nepristupna.</flame>

Celkem tomu odpovida i to, ze pilotni projekt xDSL Telekomu probehl uz v
roce 2000 (myslim) v nekterych castech Prahy. Presto jsem nezaregistroval
ani zpravu o vysledcich, ani dalsi plany ci nabidky, o terminech komercniho
provozu ani nemluve.

Vena Kovar