Dotaz na TDA7318

Vilém Hlošek vilem.hlosek
Středa Březen 17 14:26:07 CET 2004

V dokumentaci od SGS pisou ( Bass and Treble .... C3=Sign) takze jesli pouze
zvysujes a snizujes hodnotu kterou nastavujes tak po 0bB nasleduje +(-)14dB
,ale to asi vis. Ja jsem zjistil ze schematu, ze u autoradia Blaupunkt maji
oproti dokumentaci jine zapojeni basu. Zkus to (mezi pinem 20 a 21 je
paralerne R 56k a C100nF a od pinu 20 k zemi je serove R 4,7k a Ce2,2uF). V
druhem kanalu to same (pin 20==18 a pin 21==19). Ja pouzivam stejne porad
+14dB, takze jsem to zapojeni od Blaupunktu netestoval.
Vili.

Dne
Pá, 04 led 2002 jste napsal(a): > Ahoj vsem, > nebastlil jste nekdo nekdy neco s
timhle obvodem > (audioprocesor rizeny pres I2C)? > Vsechno funguje perfektne,
nastaveni korekci, hlasitosti > atd., ale mam pocit, ze pri nulovem nastaveni
korekci jsou > orezane hloubky (zapojeno podle vyrobcem doporuceneho zapojeni).