Re(2x): Re(2x): Leskla a cerna plechovka na slunci - snad od

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:06 CET 2004

Ano, tomuhle se neda nic vytknout a zapada to myslim i do toho co jsem zde
napsal ja.

K tomu lakovanemu povrchu pri mereni:
ono je potom v podstate otazka co s cim muzete srovnavat - jestli nejake
"teoreticke" materialy nebo neco co prichazi do uvahy pri konstrukci. Musel
bych mit k dispozici pri mereni i lestenej hlinik s eloxem coz je podle mne
neresitelne. Takze jsem se snazil najit materialy, ktere prichazeji
konstrukcne do uvahy pri vyrobe puvodniho zadani (mely to byt dve krabicky
jedna cerna a druha vylestena).

I tak stale nevidim v tej rovnici nic co by ukazovalo na vliv povrchu. Pokud
nekdo objevi nejakej vzorec ktery bude presne urcovat velikost emitovane
energie byla by nadeje o tom s konecnou platnosti rozhodnout.

Pravdepodobne se bude jednat o urcity integral nejake funkce (je mozne ze
dokonce pujde o Gausovu krivku) pak by to nebyl zas takovy problem vzhledem
k vzorci uvedenemu nize, urcit maximum a dosadit jej do rovnice krivky a
spocitat koeficienty a proves vypocet integralu v rozmezi limitnich bodu.

Pokud ten vzorec nekdo vi budu rad kdyz mi jej poslete, chci si to zkusit
cvicne spocitat.

RadekCX