Mirne OT Epoxy

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:06 CET 2004

>(Mam dojem,ze jako tvrdidlo se v epoxy 1200 pouziva HCL, tak se da zkusit
>co to udela s tim.)
>JP

Tim myslite chlorovodik? Tedy kyselinu HCl? To teda rozhodne k vytvrzeni asi
nepomuze - slysim to prvne.

Bohuzel mam podobnou zkusenost. K CHS1200 se dodavalo nekolik typu tvrdidel
a tusim, ze jedno z nich se takto chovalo - nevim proc, ale v pomerne kratke
dobe prestalo fungovat. Mam doma prave tenhle ksindl. Mam take jeste zbytek
kdyz tata modelaril pred 30lety a ten funguje dodnes.

Asi to tak je.

Kdyz das malo tvrdne bud hrozne dlouho nebo nevrtvrdne vubec. Pokud pomer
prezenes (ze smesi se kouri) tak zalezi prave na tvrdidle. Nektera totiz
funguji jako zmekcovadla.

RadekCX