Odpověď: Re: PCMCIA/ISA prevodnik

xmasin@iol.cz xmasin
Středa Březen 17 14:25:59 CET 2004

Zdravim,
o PCI prevodnicich vim, bohuzel je to do systenu, ktery nema
PCI sbernici, mel bych k mani i system s PCI sbernici, ale
ve verzi 2.1 a podle dokumentace PCI prevodniky vyzaduji
revizi 2.2 a kdyz jsem se ptal na podpore firmy Eastnet,
tak me rikali, ze v cca 50% PCI prevodniky funguji i s revizi 2.1, ale neni to
zaruceno, vzhledem k tomu, ze zarizeni ma slouzit jako bridge mezi bezdratovyn
pripojenim na internet a Ethernet siti tak potrebuji 100% funkci. Kdyby jste
mel cas, uvital bych, kdyby jste se mohl podivat, kde jste prevodniky sehnal.

Dekuji
Radek Masin
xmasin@iol.cz