Vase diplomka

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:37:28 CET 2004

Hello,

  nemam problem, muzu Vam ji dat ve zdrojaku TeXu a obrazky v metapostu (nebo separatne v .eps) pro snazsi editovani :-)

Jen bych mel takovou poznamku, ze v textu je obcas formulace "dnes" nebo "k dnesnimu datu", cimz je minen zacatek roku 1999, tedy jiz trochu historie :-))

Jiri N.

P.S.: S prevodem do pdf jsem mel docela problem, jak se Vam to povedlo? Pokud by se hodilo, muzu dnes vecer zapracovat a vysazet to do pdf-ka rovnou :-)