ovladaci hlavice na topeni

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:03 CET 2004

Hello Libor,

pond?l?, 11. ?nora 2002, you wrote:

LK> Zrovna nedavno jsem v jednom elektro velkoobchode videl termohlavice ze
LK> kterych lezly draty. Samozrejmne mi to nedalo a zacal jsem to zkoumat a
LK> reseni je tak primitivni, ze jsem rval smichy. Kolem toho termostatu v
LK> hlavici (obycejna termohlavice) byly omotany asi tri odpory v serii.Pokud se
LK> do nich pusti elektika, zacnou topit a privrou ventil.Kdyz do nich netece
LK> proud, termostat se ochladi a ventil otevre.Primitivni, ale asi funkcni.
LK> Mimochodem, termostat pro rizeni jedne hlavice stal kolem 1000,- a ridici
LK> jednotka, ktera komunikuje s termostaty, ma pripojeni na PC a umi plno
> [...]

To je fakt zajimave reseni. Ta hlavice ktarou tam mam stala tusim
okolo 700Kc, takze ja bych je ani snad nemusel vymenovat. Stacilo by
tam dobastlit ty odpory, a ta ridici jednotka za 3500 je opravdu
zadarmo. Budu se muset zeptat topenaru, jestli to znaji.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic