merak na cukr

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:01 CET 2004

Ahoj,

tak ako Ti uz poradili, mas tam problem so strankovanim. Da sa to cele este
obist aj inak. A to tak, ze si urobis v pamati jeden pointer na 16-bitovu
adresu.
V nom si nastavis adresu, odkial sa maju precitat data. Potom si nastavis
PCLATH na hornych 8-bitov a dolne len presunies do PCL. CPU potom skoci na
onu 16-bitovu adresu, kde mas ulozene svoje data v retlw.

A.

>From: "Saša" <sasa.dvoraku@seznam.cz>
>To: <hw-news@list.gin.cz>
>Subject: Podivne chovani MPLABU
>Date: Wed, 27 Feb 2002 21:14:18 +0100
>
>Zdravim lidi,
>     v priloze je jeden programek, ktery mi cele odpoledne fungoval a
>vecer,
>po doplneni nekolika drobnosti proste prestal fungovat. Zajimave ale je, ze
>cast, ktera zlobi, je jiz od rana stejna a menila jsem neco uplne jineho,
>konkretne to byla konstatnta cekaci smycky. Ve vypisu je ono podivne misto
>oznacene hvezdickami. Na simulatoru je videt, ze se program sam od sebe
> [...]

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: