vice monitoru na jeden comp

cray craycz
Středa Březen 17 14:33:25 CET 2004

diky za odpoved ale chci si to postavit potrebuju nekolik kousku a jeste dat do zarizeni
nahodou nemate tuseno co tam byly pouzity za zesilovace ? a jak to bylo priblizne resene ? jestli byly zesileny jen barvy a to pro kazdy vystup zvlast nebo spolecne ?
porad shanim zesilovac e tak do 150MHz nejake levne a okamzite sehnatelne
diky za jakekoliv informace
> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: "Radek Benedikt" <benedikt@hw.cz>
> Datum: 11.02.2002 09:24:41
>
> Standartn? se na to pou??vaj? VGA robo?ova?e VS-104 (1 na 4), VS-108 (1 na
> 8). V nab?dce je m? nap?. KRUP sro. Jeden fungl nov? tady m?m taky,
> z?kazn?kovi vyho?el a v?hled opravy byl dost pesimistick?, proto jsme
> objednali nov?. Nicm?n? p?vodn? se nakonec opravil a pl?novan? v?m?na za
> nov? se nekonala. Jde o VS-108, nab?z?m ji pod cenou VS-104 tj. 2800,- K?
> bez DPH a dopravy. Tak?e pokud nechcete stav?t a pou??t p??mo profi v?robek,
> m??em se dohodnout.
> [...]

---
Cena u? nen? v cest? velk?ch my?lenek: Desktop Compaq Evo D300v - zna?kov?
gigahertz pod 20.000,-
 http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300v