Odsumeni SB Live

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:09 CET 2004

No tak panove, ukazte me vinyl, kterej ma odstup uzitecnej signal / bordel
lepsi nez -50db!!
Sum vlastni SBLive je vzdy pod sumem drazky vinylu ci mgf. paskem.

Odprask a odsum. Nezalezi na softvare, ale na plug-inu. To co je standardne
u CoolEditu zas az tak velka bomba neni. Pouziti vzorku z mezer je dost
nespolehlive a pokud des pod uroven tak je to neucinne. Dale tam vznikaji i
drop outy. Zkus kvalitni sluchatka a nebudes pouzivat slovo skvele v
souvislosti s timto softem. Spis pouzitelne.
Rekl bych, ze je prijemnejsi maly sum patrici k vinylu nez neco
syntetickeho.
Jinak zkus Sound Forge, to uz je vice nez pouzitelne.

S pozdravem Raven

A nesumi vam nahodou predzesilovac pro prenosku? Ja mam obycejnou SB64AWE a
u ni je udavan odstup signalu od sumu 75dB.
Ja kdyz digitalizuju vinily, pouzivam CoolEdit. Nejprve odstranim lupance,
potom navzorkuju sum a hluk (z mezer mezi sklatbama) a sklatbu odsumim.
Chce
to jen trochu cviku, pohrat si s parametrama, aby nebyly orezane vysky a
vysledky jsou skvele.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz

-----P?vodn? zpr?va-----