OT: CoolEdit Re: Odsumeni SB Live

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:08 CET 2004

Ale to je snadne. oznacis si kyzenou cast mezery - CTRL C a v denoiseru je
volba pro pouziti vzorku, nemam to pred sebou tak nemluvim presne, ale to
urcite najdes.
Problem je (jak jsem uz drive psal) v nastaveni prahove urovne rozpoznani
uzitecneho sig. od sumu. Pokud to nastavis tak nejak na hranici bude se ti
do digitalniho ticha mezery problikavat puvodni sum. Pokud to prezenes
oriznes i uzitecny signal. Pokud zvolis nizsi hodnoty odfiltrujes prd.

Raven
Muzete mi prosim popsat ten postup pri odsumovani.
Nasnimani sumu z tichych pasazi - mezer. Jak nasnimane aplikovat na
nahravku?
Pred casem jsem si s tim hral, ale nejak jsem na to neprisel.
Diky
Jakub Ladman