Zvaracka so spinanym zdrojom

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:51 CET 2004

> Nemohl byste mi nekdo pripomenout cislo, ve kterem bylo to pojednani o
> maticovych trafech. Vim ze to nekde mam doma, uz jsem to cetl, ale krom
> zakladniho principu si pamatuju kulovy.
> V casopisech (jako ve vsem ostatnim) mam strasny bordel a cislo by mi
> pomohlo.
> Diky
> Jakub Ladman

To mam sice take, ale vetsinu clanku mam duplicitne naxeroxovanejch a
roztridenejch podle temat - ted jsem sahnul a vytahnul :))
Autor: Zdenek Faktor:  PE 6/1999, str. 18-20

a pro ostatni zajemce tu pridavam i v clanku citovanou literaturu:
Elektronik 9/97 (autor: H.Lemme)
PCIM 9/98 (autor: K.Sum a kol.)
PCIM 7/89 (autor: R.Engelmann)

pan Faktor neumi citovat, coz je pri kvalite toho clanku ostuda a kdyby si
nekdo chtel puvodni prace meziknihovne objednat, bude mit problemy, protoze
autor neuvedl strany :( pouze nazev clanku ...

Preji hezky den,
Simon Cihelnik