Robot vysavac, ale pryc s koberci ! :)))

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:50 CET 2004

> Pred 2 roky jsem se pristehoval do bytu v prizemi. Pod nami jsou
nevytapene
> sklepy a to jeste mame stesti. Druha polovina domu je nepodsklepena a tam
> maji v prizemi v zime i 16 st. C. Ja si nestezuji. Mne to vyhovuje. Kdyz
> jsem pred tim bydlel v 6 patre a okna jsem mel na JIH, tak jsem tam mel
> bezne 29 st. C. a z toho jsem byl hotovy. Ted jsem fakt spokojeny. Dycha
na
> mne priroda a je to fakt fajn. Puvodne jsem se stehoval jen kvuli
pronajate
> [...]

Take nemusim mit v mistnosti 30?C, ale chtel jsem vyslovit nazor, jak je
HLUBOCE neprakticke, netakticke a vuci sobe skodlive si do bytu koberec cpat
... zdaleka nejhorsi totiz nejsou ani roztoci, ani bakterie, ani viry,
kterym se zdravy organismus umi branit, nybrz plisne, vuci kterym je zcela
bezmocny (jako u vsech zivocichu - v tom neni clovek vyjimkou). Plisne, a to
se malo vi, navic nepotrebuji pro svuj vyvoj ZADNOU vodu prijimanou z vlhka
a staci jim skutecne vlhkost vzdusna - jenze co je to v pripade, ze mate
koberec :). A vubec ted nemyslim na neskodne plisne na nohou - temi
maximalne otravite rodinu "diky" vuni bot :)), ale spory, ktere dychate a to
dlouhodobe i s vysavanim, pranim koberce a kdo vi cim vsim jeste ... kdo mel
nekdy plisen skutecne ve zdivu (stary kamen ! ne na omitce ...) vi, ze
jedinym resenim je budto hermeticky sanovat omitku - coz neni z hlediska
"dychani" zdi vhodne a nebo zbourat zed a postavit novou :)), pokud dotycny
nechce kazdy pulrok delat ruzne impregnace proti plisnim (osvedcil se
obycejny peroxid vodiku - na vymalovane zdi se rozlozi na vodu a ta uschne
...).
Hezky den, Simon Cihelnik