Par otazek (decentni OT :)

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:49 CET 2004

> A chcete to teda levne, nebo ne? Oblibena cena tehle EVK byva $99, $199 ba
i $499. Potom cena procesoru uz nehraje takovou roli, navic vzorky procesoru
byvaji soucasti kitu.
> Jenom si dovolim upozornit, ze low speed USB je i na procesorech PIC16C745
a PIC16C765, ktere budou urcite dostupnejsi, programovaci algoritmy
publikovane, programatory kategorie DIY v hojne mire publikovane. Co vice si
prat?
> J. Hanzal

A co ty PICy stoji ?
O dostupnosti PICu nepochybuji (!!!), obavam se ale, ze k PICum s podporou
rozhrani USB sezenu par exotickych algoritmu, zatimco rada CY7C6300x je
nasycena radou softu (vcetne Elektor zari/2000, kde je primo pouzit vcetne
cenne ukazky aplikacniho softu ve VB ...). Protoze bych kupoval procesoru
radove desitky, potom cena EVK tak vyznamnou roli nehraje. Pokud Vas to
nebude pane Hanzale obtezovat, timto Vas prosim, protoze se na poli
jednocipu pohybujete podstatne dele a suvereneji, zda by jste mi byl schopen
udelat objektivni jednoduchou kalkulaci rekneme na 100 ks procesoru plus EVK
a uvazit i dostupnost softu.
PICum bych dal prednost, o implementaci USB vim, ale povazuji uvedene typy
spise za exoty, protoze jsem prilis mnoho aplikaci dosud pres ne nevidel.
Totez ovsem neplati o CY7C6300x. Necham se mile rad vyvest z omylu, ale jsem
ohledne PICu v tomto pripade spise skeptik. Stahnu si datasheety a podivam
se na ne ...
Hezky den, Simon Cihelnik