Vyprodej aktualni stav

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 14:32:32 CET 2004

Jo a jeste mne napadla jedna vec. Udelat tam kategorii pro datasheety
(zdarma). Na vsechny ty katalogy, co se blbe shanej. Stejne vetsinou vsichni
nakupujeme ve stejnych obchodech :D)
Zdravim J. Vojtek
-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of craycz@email.cz
Sent: Friday, February 22, 2002 1:49 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Vyprodej aktualni stav

ja se na to mrk az ted je to pekny
snad jen zmenit nastaveni zivotnost inzeratu je tam 35 a pak az 365 do
mesice po dnech a po mesici po mesicich
mozna by nebylo spatne tam pridat kategorie rozdeleni soucastek
protoze si zive dovedu prestavit jak na jednom inzeratu bude nejaky lattice
a na dalsim germaniove TR
taky by mozna nebylo spatny tam dat kategorii nahradni dily NOTEBOOOKY a
podobne
potom nejakou kategorii shanim schema ,spolecne projekty,odkazy na sve
stranky zamerene na elektroniku
slo by toho udelat hodne ale chce to rozmyslet co vsechno a v jakem rosahu

---
   ---------> Created by Email.cz