Odsumeni SB Live

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:53 CET 2004

Ne, sumi SB (zrejme vstup) i kdyz je "unpluged". Kdyz pripojim HiFi,
zvedne se to jen o cca 2dB. Je mi jasne, ze Cooleditem se da sum
zredukovat, take je mi jasne, ze sum vinila je porad jeste horsi nez sum
SB, ale proc signal zasumovat jeste vic a pak to zas v Cooleditu
odsumovat, pokud by slo rovnou snizit sum SB? Navic nasledek mohutneho
odsumeni Cooleditem (pouzivam Pro, ktery je jeste nesrovnatelne lepsi
nez Cooledit2000) sice neslysite v reprakach, ale ve sluchatkach ano.

				Jakub Serych