Web 51 + odesilani emailu

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 14:31:31 CET 2004

SMTP je prakticky hotove, ale trosku jsme se zpozdili, protoze to chceme
nabidkout do RD2 procesoru.
Preci jenom 8 kB na texty emailu i kod je zbytecne malo...

Zajemci poslete email, zasleme vam betaverzi...

Odpoved na Tema SMTP : Pokud to budete rozesilat pres obecny internet muze
se skutecne stat, ze email neodejde.
Vetsina administratoru vsak navrhne system tak, ze dulezita data sbira GETem
z HTTP nebo TELNETEM. Email se pouziva jako reportovaci zalozni medium.

Nicmene to nemusim MiTE, ktere dela internetove technologie jiz nekolik let
jiste vysvetlovat....

Pouzil bych tedy oblibene rceni "to je otazka ceny" jestli mit vyresen
problem odpovicajiciho emailu u teplotniho cidla s cenou zarizeni 25.000 Kc
a dodavkou cca mesic nebo s cenou 3.500 Kc za zarizeni se sofistikovanejsim
sberem dat, kde lze email pouzivat pouze jako overeni nebo status report....

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz