Elektronicky stimulator - the moment after :-)

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:30:51 CET 2004

Ahoj!

Sorry za mierny OT, ale tiez to patri k nasej praci.

Monday, February 11, 2002, 11:12:31 AM, Martin Landa pise:

> [...]
MLpc> Ktery elektrikar si alespon jednou nesahl ;)))

Odporucam opravovat gramofon a mat nohy na radiatore :-)

Schytal som uz viackrat, ale raz to bolo velmi zle. Pri nevinnom zatlacani
krytky mechaniky do PC som prstom pretlacil fazu na vypinaci cez
izolaciu. Ruky mi stiahlo, drzal som PC, ako keby som sa ho uz nikdy
nechcel vzdat. Sedel som chrbtom ku stene, nemohol som odskocit od
stola. Vobec neviem odhadnut, ako dlho to trvalo, zacalo sa mi robit
mlieko pred ocami, hlavou mi zacalo behat "koncime panove, nic novyho
nerozjizdet" :-) Z poslednych sil som rotacnym pohybom trupu ;) dostal
PC mimo stola, kde uz mi pomohla gravitacia. Cely case sa skrivil,
karty trcali von v 45 stupnovom uhle a ja som si este donho parkrat
kopol. Na prste vypalena diera a bolia ma odvtedy ramenne klby,
dostali peknu masaz. Vecer som pozyval, skoda ze ste neboli :-)

--
Jindro