Ovladani HDD Atmelem

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:30:47 CET 2004

Zdravim.

Primo Vam asi neodpovim, ale mam navrh na zajimavou vec ohledne
vlastne taky 51, takze pokud nekdo ma lepsi navrh, nerad bych utrhl
linii tohoto dotazu.

Nahodou jsem zrovna dostal objednane vzorky ADuC816.
Objednal jsem je na http://www.analog.com a zavolal pan z Cech,
ze by se stavil, ze uz prisly. Osobne je dovezl, privezl i katalog od AD,
vysvetlil co vsechno firma umi dalsiho a byl velice sympaticky ... to
uz sem ale asi nepatri, nicmene uz vim kde rozumne brat cely sortiment
Analog Devices - jen ceniky jsou az na konkretni dotaz.

Takze jsem zacal tahat jeste veci z webu a nasel:

http://www.analog.com/technology/dataConverters/microconverter/devTools.html#microSoftware

Jen zkratka co tam je, nebo jinak, je tam vsechno, tedy assembler, simulator, downloader,
dokumentace k vyvojove desce ... jeste nevim v jakem stavu, prave to taham ...

Jadro ADuC816 (812) je vlastne Intelacka 51, takze by se s tim mozna dalo take zacit
a ten chip ma FLASH pamet, takze je na pokusy fajn. Jen je SMD, tedy je treba si ho
nechat bud prisit na desku nekym vybavenym, nebo byt trpelivy a zmaknout to sam -
1ks se da pripajet i doma. Jen ten chip mohl mit mene cyklu na instrukci jak je dnes
hezkym vylepsenim, ale to asi tady neni podstatne.
Je to ale jen navrh a pokud si vzorky objednate, prece jen jsem nejaky ten tyden cekal,
takze to neni na hned, ale pokud ten simulator bude fungovat, zkouset si programovani
muzete okamzite.

--
Jiri Bezstarosti

  ----- P?vodn? zpr?va -----
  Od: David Hart
  Komu: hw-news@list.gin.cz
  Odesl?no: 15. ?nora 2002 21:51
  P?edm?t: Lad?n? program? pro Atmel 51

  M?m prosbu: Za??n?m n?co d?lat s Atmelem ?ady 51 a pot?eboval bych poradit. Nev?te n?kdo, kde naj?t n?jak? SW pro lad?n? programu? Assembler, ve kter?m by se dal zdroj?k p?kn? zkompilovat a pot? p?kn? krokovat program r?dek po ??dku a kde by bylo mo?n? i nastavovat hodnotu na vstupn?ch pinech?

  D?ky za radu
                      David