Zvaracka so spinanym zdrojom

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:37 CET 2004

Mate nekdo zkusenosti s usmernovanim vystupu z normalni trafo svarecky?
Dival jsem se do ceniku GES-u a je tam

50K40AM
  Dioda dracounov?, 150A /400V s katodou na z?vitu (M12x1,5mm)

Ceny bez DPH:

Od 1 ks 607,50 K?
40HF140M
  Dioda 40A /1400V s katodou na z?vitu (M6x1,0mm) DO5

Ceny bez DPH:

Od 1 ks 147,00 K?
Ta cena te 150A se mi moc nelibi, ale 40 je zase malo.
Nevite o necem jinem?
JP