Re(2x): zase chemie

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:37 CET 2004

Uff, takovejch soucastek :-) Mam to do pristroje na indikaci sepnuti triaku,
funkcnosti pojistek a tak, celkem dve takove LEDky. A nemam diry na desce
:-) Tak asi dam diodu antiparalelne a pres ochranej odpor ten kondenzator.
Vybijeci odpor na kondik davat nebudu, melo by se to snad vybit pres zbytek
obvodu, jeste to prozkoumam.
Takze diky za rady.
   Jiri Libra

> (Malej
>
> Ano, jedno nebo dvoucestne usmernit, PP impulsni (jsou pro tyto ucely
> nejstabilnejsi) kondenzator na rekneme 630-1000V (ale chodilo mi to i s
400,
> ba i 250V :))) ) - vypocet podle proudu LEDky, paralelene ke kondu
vybijeci
> rezistor asi megovej a to je vse - pokud date zenerku, mate jistotu, ze
> budete i spravne napajet - jinak staci vyuzit mekkosti takovehoto zdroje,
> protoze odberem proudu reaktancni kapacitou padne napeti. Dava se tam k
LED