kopirovanie/archivovanie celej adresarovej struktury

Jiri Libra jlib7328
Středa Březen 17 14:30:37 CET 2004

Pokud vim, vzdy jsem videl veci nejprve zatarovany a pak zazipovany. To
nepomuze? Co jsem nasel nakej zazipovanej tar v kompu, tak tam casy jsou
ruzny (ruzny i roky), takze to musi fungovat.
   Jiri Libra