PICALL v0.10c

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

Je zamceny.

Jde o to, ze se sice nedoporucuje okenkove verze zmykat,
ale to asi jen z duvodu jeho mazani a dalsiho pouziti.
Tedy zamknout proti cteni normalne lze a pokud nekdo
vyvijel zarizeni na tom chipu a uz ho dale nepotreboval,
snizil si proste o kilco naklady tim, ze tam proste nechal
tu okenkovou verzi a zamknul ji, nebo predpokladal moznost
pripadne soft v kriticke situaci i updatnout - i kdyz pro tento
ucel asi okenkova verze neni to nejlepsi :).

Predpokladam, ze programator bude OK, kdyby ne,
neprecetl by Vam ani zminenou 84A.

A mohu Vas uklidnit, pokud bychom se nedohodli
i na predani zdrojaku, bych ten chip zamknul teke, ale
to asi kazdy :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Sent: Monday, February 04, 2002 9:11 PM
To: hw-news@list.gin.cz; 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: PICALL v0.10c

Tak uz muzeme uzavrit debatu o PIC16CE625. Tak jsem po celodennim snazeni
ubastlil fungujici (snad) programator, vypujcil tu PICku, ktera stala 20
000,-, vrazil do programatoru a precetl vsude 0000h a CP ALL :-((((((((( Jak
je to mozne ?!? Vzdyt vsude pisou, ze okenkove PICky se nesmeji zamykat.Jak
to, ze je zamcena? Nebo mi fakt blbne programator? Ale to se mi nezda,
protoze jsem ho zkousel na PIC16F84A a to chodilo v pohode ...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv