kmitoctova synteza dnes

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

1. Take nemusim prestupovat :).
2. Kdyz jsem se ptal na konkretni ceny soucastek potrebnych
pro aktualni projekty, byl nejlacinejsi dost casto GM. A kdyz jsem
se ptal proc, tak mi dokonce bylo sdeleno, ze na tak nizke ceny jit
nechteji a ze na rozdil od GM garantuji i vyrobce. Protoze je mi ale
ve vetsine pripadu naprosto jedno, kdo onen ekvivalent soucastky
vyrobil, nejsem ochoten platit i dvojnasobek ceny za stejnou vec.
A to je ten duvod.

Jinak ale pro x set kusu ATMELu si urcite zavolam jinam. To je
u nekterych soucastek jasne. Ale bastlir pro 2ks toto asi udela tezko.
A volejte pro prototypy do deseti firem po deseti kusech soucastky.
To by mne asi rychle ostatni v praci zakousli a ten cas se fakt nevyplati.

Pokud je ale nekdo prokazatelne prumerne lacinejsi a ma stejny
sortiment s moznosti dodavky od 1 do x-tisicu ks, spoustu
veci i hned skladem, klidne mi dejte vedet, rad budu
nakupovat jak v maloobchode pro sebe tak ve velkoobchode
pro firmu uplne jinde... Ale prosim po Praze, casto potrebuji veci
nejlepe vcera.

Jsem zvedavy, jestli nekdo s necim konstruktivnim prijde.
BTW, kondenzatory z vyprodeju o velikosti ctyrikrate vetsi nez je pro
stejne bezne a produkce jiz nepracujicich ceskych vyrobcu
mne opravdu nemuze zajimat :).

--
Jiri Bezstarosti