Levnej procesor

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:23 CET 2004

Asi nejlacinejsi co jsem videl jsou HOLTEK, ale s temi Vam
moc nepomohu. U nas jsem je videl za 27Kc/ks.

Ta kapka na plosnaku mne stala hromady shaneni a nenasel
jen nikoho, kdo by mi to u nas udelal. Pod tisice kusu to
ale asi nema vyznam ani shanet, presna cisla neznam, prave
proto ze jsem v CR nesehnal :(. Jinak na te technologii
je zajimave to, ze neplatite za drahe pouzdro, nektere firmy
nabizeji IC i bez pouzdra ...

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Lubomir Berky [mailto:berta@atlas.cz]
Sent: Sunday, February 24, 2002 11:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Levnej procesor

Zdravim konferenci,
shanim nejakej hodne levnej procesor, sehnatelnej v CR, cena by byla idealni
30Kc a min. Myslite ze by se dalo neco takovyho sehnat?
Pripadne nevite nekdo jak je to s vyvojem takovejch tech hybridu na plosnaku
(takova ta cerna kapka na plosnaku) co se pouzivaji na ruzny blikatka a tak.
Od kolika kusu se to vyplati ?
Dik za info
Berta