GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:30:16 CET 2004

Presne s timdle mam velmi dobre zkusenosti. Jeden den poslu seznam, druhy
den sednu na vlak, v GM v Brne vyzvednu nachystany balicek, jeste nejakou
malickost prikoupim a jedu zpatky. Tento zpusob nakupu funguje velmi dobre.

Jirka

PS: mam pocit, ze pokud na to maji cas, tek podle toho seznamu vyzvednou
zbozi i ze skladu, coz moc ochotni nejsou, pokud to tahaji ze suplat, kdyz
tam maji diky mne velkou frontu lidi.