AD prevodnik s implementovanym RxD a TxD

KPR kpr
Středa Březen 17 14:29:45 CET 2004

Tak na to by se hodil HCPL7860. Umoznuje sice 15bit, ale v nejpomalejsim
rezimu. Pri turbo rychlem vzorkovani je to 12bit + 1bit znamenko.
Vstupni rozsah je -200 az +200mV (doporuceno vyrobcem).
Popravde pomocny obvod - interface je delany na obslouzeni 2 AD prevodniku.
Takze to vyjde asi na 500,- za 2x ADC + 1x interface HCPL7870.
Interface navic umoznuje - ma funkce Max,Avg,Min ... merene hodnoty
RS232 bohuzel neni vystupem , ale nebyl by problem tam dat nejaky levny
jednocip a k nemu levnou mutaci max232 (napr. HIN232).
Pri vyssim odberu u GME, urcite by bylo mozne jednat o hromadne cene ...

Ale myslim proc tak slozite?
Vzdyt se vyrabeji jednocipy (PIC) , ktere maji 12bit ADC , a dokonce
nekolik. Stacil by PIC + nejaky mutant max232 , a vse je hotovo.
Doporucuji PIC16C770 ,  16C771 , 16C773 , 16C774 ... . Pro blizsi informace
doporucuji dokumentaci www.microchip.com , nebo zkusit kontaktovat ceskeho
dealera www.asix.cz .
BTW: myslim ze na vyvoji by se velice usetrilo, odladeny program do PIC je
mozne udelat behem par hodin.

KPR