Re[2]: Výroba koure

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:29:39 CET 2004

At 21:20 17.2.2002 +0100, Ondrej Tesar - Boza wrote:
>A muzete rici tu teplotu? Pripadne postup, jak ji najit?

No ja jsem pouzil termostat z trouby, je jen do 250 stupnu, ale kdyz se dal
na maximum, delal skoro 300.Problem je v tom, ze ma velikou hysterezi,ze
zacatku je mlha skoro spalena a pred zapnutim topeni se mi kapalina uz
spatne odparuje.Original termostat do mlhy je myslim do 350 stupnu, ale
nebyl nastavenej naplno. Ono taky zalezi na provedeni vyparniku,videl jsem
nekolik reseni, ale tezko posoudit, ktere je lepsi...

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv