UAA400 Datasheet

Kužel Miroslav Miroslav.Kuzel
Středa Březen 17 14:29:39 CET 2004

At 21:48 18.2.2002 +0100, Jakub Marsik wrote:

>nene, je to rizeni gravirky. puvodne se 4x 8051, nyni chceme pouzit
>ds89c420. to je velmi rychly obvod, ale jelikoz v te aplikaci dost
>pristupujeme do pameti, tak potrebujeme pristup co nejrychlejsi - 70ns
>pamet ten cip zbytecne brzdi. a ta logika je tam pro prepinani pameti
>mezi temi 4mi uC. v GM maji velke p*d, sehnal jsem tam jen 74F373 a
>74HCT153. z rady S nemaji nic a F153 take ne. ach jo. pamet budu mit od
>HT Eurep, ale maji jen 2 kusy (na testy nam to staci) - dale pak minimum
>1000 kousku, coz neuzijeme ;-(( zde uz jde o 32Kx8 - pinout je skoro
> [...]

Ojoj, tady se deje neco, co me moc zajima! My jsme s Petrem Krcem a dalsima
lidma zacali na rizeni triose CNC frezky pracovat asi pred rokem a nejak
jsme zustali viset, hlavne ted kuli mne, protoze se mi nedari dorazit
plosnak. Mozna bychom mohli vsichni spojit sily, teda pokud to vase neni
nejaky utajeny komercni projekt...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv