Kontrola procesoru

KPR kpr
Středa Březen 17 14:29:37 CET 2004

Myslim ze nema. Stavel jsem mnoho narocnych zarizeni s PIC, kde by se to mozna hodilo.
Ale neni to treba. PIC se vlastne testuje tim ze ho programujes (mluvim ted o nejakym lepsim programatoru, npariklad PikProg od Elnecu , atd.) ...
U PICa ti selze jen nekolik veci - prepolujes ho (nekdy to rozchodi, jindy se nakopne, a jindy to nerozchodi) , pretaktujes ho a on se prehreje , vyssim napajenim (se vetsinou prehreje) , nebo nejaky mechanicky zniceni (coz asi nehrozi) , nebo teplotni starnuti - doporucim pro narocnejsi aplikace pouzit prumyslove PIC s vyssim teplotnim rozsahem.
Zbytek nema cenu, protoze to co selze je vetsinou neco venku. Ak kdyz ti selze PIC, tak ti proste selze a to nezastavis.
Jinak z programatorskeho hlediska by to slo, ale musim upozornit ze neni dobre plytvat programovou pameti !!! ... je ji malo.

KPR
  ----- Original Message -----
  From: Michal Michal
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Thursday, February 28, 2002 1:49 PM
  Subject: Kontrola procesoru

  Ahoj,
  Existuje zp?sob jak otestovat jednotliv? funkce procesoru?
      Chci zav?st kontrolu syst?mu po zapnut? nap?jen?. Pou??v?m 51 a PICy.
     N?co m?lo jsem u? na?el. M?m n?jak? algoritmy na test RAM (chci je pou??t pro vnit?n? iextern? RAM), program dopln?m kontroln?m sou?tem. Ale co ostatn? ??sti procesoru- ?asova?e, watchdog, AD p?evodn?k, UART? M? to v?bec smysl?
  Michal