Ochrana alarmu pred elektrickym vybojem

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:29:27 CET 2004

Z nejakeho levneho, ona totiz taky ubyva, a volba materialu tomu stejne nezabrani. U stroje na "vykrajovani" z plechu se pouziva tenky mosazny drat, ktery se pomalu pretaci na odpadni civku. Takze to reze podobne jako pasova pila. No a ten odpadni drat je tensi a ma elipsovity prurez.
Lubor

On Wed, 13 Feb 2002, Lubor Otta wrote:

> Profi varianta je elektroerozivni obrabeni. Pouziva se pri tom
> deionizavana voda, napeti stovky voltu a mala vzdalenost mezi
> elektrodami, jen tak tak ze v te vode nevznikne oblouk.

Z jakeho materialu je ta elektroda ?