Vyprodej aktualni stav

Lubos Voros hwnews
Středa Březen 17 14:29:27 CET 2004

v podstate nejde ani o tioe peniaze, lebo tie v skutocnosti neuhradia
prevadzku, skor mi islo o to, aby tam ludia nedavali nejake blbosti a potom
ten kupujuci nebude mat sancu to nejako ovplivnit. V podstae mi ide len o
vabudovanie seriozneho (presnejsie spolahliveho) systemu predaj/kupa.

Dakujem za pochopenie

Bye

Lubos