SUPER OT: Javascript

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 14:29:05 CET 2004

nikdy jsem nad tim nepremyslel, proc je to tak a ne jinak, udelal
jsem to podle navodu, dal jsem tam mozna i casovou rezervu
(nemel jsem presne ty ms takze radeji vic) a chodilo to bez
problemu.

viz dekoder DTMF v lonskym AR, bunkolapka
(www.volny.cz/kratinoska) ci diplomka :-), ale to uz je uz i davno.

ing. Martin Novotn?