Re: Ladění programů pro Atmel 51

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:28:55 CET 2004

Ten simulator funguje naprosto perfektne, pouzivam jej jiz asi pul roku. Uzasne je, ze ma (snad navic) simulator klavesnice 3x4 a okno UART portu, takze jedinou instrukci mov SBUF,a se Vam znak (v ASCII) v registru A zobrazi. Da se tam krokovat, menit a nastavovat snad vse (i obsah PC). Hlida (pokud to povolite) preteceni SP, ret bez call, zmenu registru v rutine preruseni a jeho neobnoveni a mnohe dalsi. Umi pocitat pocet provedenych instrukci a dobu k tomu nutnou a zde je jedina vada kterou jsem nasel, totiz pro mereni casu se musi nastavit frekvence krystalu. Nepodarilo se mi ji ale prepnout z 11,059MHz na jinou. Pouze da trochu fusku nastavit rozlozeni okenek na plochu, je jich tam moc a jsou uzitecne, pak si ale nastaveni pamatuje. Pokud se chcete podivat na rozlozeni okenek, ktere se mi osvedcilo najdete je na http://www.volny.cz/swz/Simulator.gif

Martin Zaruba

  http://www.analog.com/technology/dataConverters/microconverter/devTools.html#microSoftware

  Jen zkratka co tam je, nebo jinak, je tam vsechno, tedy assembler, simulator, downloader,
  dokumentace k vyvojove desce ... jeste nevim v jakem stavu, prave to taham ...

  ...... ale pokud ten simulator bude fungovat, zkouset si programovani
  muzete okamzite.

  --
  Jiri Bezstarosti