GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:55 CET 2004

Mozna to nevysvetluje tato veta "Vyhrazujeme si pr?vo na volnou zm?nu cen
max.o 10% bez souhlasu z?kazn?ka" v podminkach pro maloobchodni prodej. Ted
budu posilat objednavku prez 2kKc, tak uvidim o kolik me natahnou. Jestli to
prezenou, tak si to nevyzvednu a necham jim to poslat nazpet (pak at si to
hezky zase roztridi ;))). Kazdopadne posledni zasilka mi prisla do dvou dnu
a za predpokladanou cenu. Jednou mi sice poslali namisto Z80B Z80A, ale
nastesti sel pretaktovat lepe jak Athlon ;). Kazdopadne kdyz si vzpomenu na
kysele ksichty tech proddavacu v maloobchode co se tam stridaji jak na
bezicim pase, kteri radeji tvrdi ze nemaji nez aby udelali tri kroky k
regalu a kterym moc vadi ze si jdete v sobotu rano koupit vice jak dve
soucastky a nakonec vam stejne daji uplne neco jineho, tak si myslim, ze
tech 10% klidne zaplatim.

ML