audio sample rate conversion

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 14:28:45 CET 2004

>Na mobil serveru se nejaky cas rozplyvali nad tim jak je jednoduche
>postavit si rusicku na mobil. Byl tam o tom clanek. Nejlepsi na tom
>bylo ze u clanku se zobrazoval reklamni banner firmy na zabezpecovacku
>pomoci mobilu. Uzitecna a ucinna reklama :-)
>
>Kazdopadne pokud ma mobil neco jako tuner, tak vzit nejaky starsi mobil,
>najit drat analogu ktery ovlada tuner vysilace a drat ktery ho zapina,
>prilipnout tam generator pily a mate rusicku zbastlenou s pomerne velkym
>vykonem ...
>
>Zrucny amater postavi zrejme neco podobneho s mensim vykonem s par
> [...]
Je pravda, ze tohle chodi naprosto spolehlive, kolega neco podobneho delal a
uspesnost co do vzdalenosti byla snad pro kazdy rodin. domek vice nez
dostacujici. Jeste by to chtelo oddelat dolni propust, aby to produkovalo i
dostatecne harmonicke na 1.8GHz. Dalsi reseni je to, jak uz tady nekdo psal,
ze ustredna ma vlastni datovou bezdratovou linku spojenou s nejakou bezpec.
sluzbou. Ovsem ani tady nemuze byt kmitocet libovolny a staci zarusit vse
kolem 450Mhz (drive to bylo neco kolem 300). Problem je ten, ze ta prenasena
data jsou znacne neochranena a myslim, ze sikovnejsi clovek by to dokazal
snadno analyzovat a klidne nasimulovat.

            Michal