RE: Vyprodej - aktuální stav

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

No jo, ted si uvedomuji, ze jsem asi mel makinkou korozi mezi hlavou a tim konektorem /nejaka bila sul../. Cistil jsem to ISOpropylem i kontaktolem, ale nic. Aby nebyla prerusena draha nejakeho vodice na te ksande. Moc se mi nechce kupovat novou hlavu, protoze jestli je to v tiskarne, tak hlava dela tak asi 1/2 ceny :-((
Chtelo by to nekam dojit s tou tisk.hl. a pripadne i tïskarnou a vyzkouset...

diky Ivan

---
To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve dvou za cenu jednoho.   http://www.email.cz/oskar